Sunday, June 7, 2009

tjuk pe ntah..

em..hr nie msuk meeting, lg byk kes chikugunya yg timbul
pe lg..kena la wat ACD mcm smlm lg..

pstu sblm nie kn ak pnh citer staff yg diskriminasi tu kn..
ok ak name kn dia mr X..upenye dia ni org baru..
kire freshie lg la..ptutla nyombong smcm..
xbiase keje dgn pompuan lg..haha

tp ak tgk dia ni mmg bermasalah..
bygkn..meeting ptg td khas tuk bentangkn hasil siasatan wktu pg..
dia plak ktua bg stu team ni..dia bole dtg lmbt
yg pengerusi meeting ni plak doktor or pegwai kesihatan daerah sendirik..
gler..brp kali doc tu tnye mane dia..
pstu dia dtg msuk dgn muke slamber..
no say sori or anything..hampeh..

haha..amik ko..sisa baki marah ak msih ad lg..
kalo dia bace nie biar dia sedar ckit..
no manners..awk tu dh la org baru..aish...

1 comment:

FdausAmad said...

beb,gua nak ajak lu mkn kenduri kat blog gua..gua buat western food.
lu Follow blog gua pun xpe lagi bagus.

Blog gua tu dah tak seimbang,bdk2 yang ada makin berat ke belah punk.