Saturday, May 16, 2009

kena tag daa..

kena tag dgn pn sweetsiti..hehe..ok jom kt lyn tag yg berikut ye..

1] The Rules are simple. Use
Google Image to search the
answers to the questions below..

2] Then, you must choose a
picture in the first page of result and post it as your answer..

3] After that tag 12 people..

Q1: the age of ur next birthday
on coming August 17th..


Q2 : Place I like to travel the most?



Langkawi!..ak suker shoppg cekelat..haha..

Q.3 : My Favourite Food?


char kuey teow!!!..hehe

Q.4 :NICKNAME THAT I HAVE

hikhik..ak pon xsangke ade doll name cam ak..

Q.5 : My fav colour?

i loike pink purple...~.^


Q.6 : THE CITY I LIVE NOW?




currently in jitra..

Q.7 : THE PLACE I WAS BORN
aloq staq..


Q.8 : MY COLLEGE MAJOR




environmental health...eVh kebangganku..wah..


Q.9: MY BAD HABIT

mkn cekelat bile tensen or boring..


Q.10 : MY HOBBY?
tgk tv..sumer rcgn tv ak tau jadualnyer..haha


Q.11 : My WISH ?



nak blackberry...sape nk bagi?


tak pon..ni iphone..huhu

ok..skrg..ak mo tag 12 org..org yg btuah itu ialah..
1. kak fana ( alamfanacinta)
2. zafirah..correct me if im wrong..hehe(hear me whisper)
3. kak dearie ekin ( thanks god giving life)
4. kak khai (POL)
5. apert (lelaki...)
ckup stkt nie..yg len mcm bz ja..hehe..


2 comments:

sue_aya said...

bg iphone kt ak bley???
hahahaha..
cekelat? btoi hg da jd org kedah ni wey..ahahaha

nadia said...

sdap gler kuey teow tu wei.....ak dah la tgh lapaq nie...huhu..... kim salam kat mamat sengal tu.....sabaq ajela....lets countdown 4 hari lg...hwaaaa......!!! ko dpt tukaq k rah tak nie???